وام کارتخوان بانک مسکن

پنجشنبه ، 20 ارديبهشت 1403 ، 13:02




طبق بخشنامه‌های جدید، بانک مسکن و سایر مؤسسات مالی، طرح‌های تسهیلاتی مناسبی را برای متقاضیان در نظر گرفته‌اند. اگر کارتخوان متصل به حساب بانک مسکن را دارید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن برای دریافت تسهیلات دستگاه پوز بانک مسکن اقدامات لازم را به عمل‌آورید.
شما می‌توانید با انجام کارهای اداری و ارائه مدارک لازم، برای دریافت وام کارتخوان بانک مسکن در کمترین زمان اقدام کنید. خوب است بدانید که مبلغ سود، زمان بازپرداخت و مبلغ تسهیلات از عوامل خاصی تأثیر می‌پذیرند. به همین دلیل، باید به سامانه بانک مسکن به منظور اعتبار سنجی حساب خود مراجعه فرمایید. شما می‌توانید با مراجعه به این سامانه، مشخصات و اطلاعات حساب بانکی خود را به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار دهید. در ادامه باما همراه باشید تا با نحوه دریافت وام کارتخوان بانک مسکن بیشتر آشنا شوید.
شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام کارتخوان بانک مسکن
جهت دریافت وام کارتخوان بانک مسکن، باید شرایط خاصی را دارا باشید؛ از مهم‌ترین شرایط دریافت این تسهیلات، دارا بودن کارتخوان متصل به حساب جاری بانک مسکن به مدت ۶ ماه است. علاوه بر آن، کاربران باید تراکنش‌های مالی خوبی در طول روز و شش ماه داشته باشند. هر چقدر که تراکنش‌ها بیشتر باشد، امتیاز حساب نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه مبلغ تسهیلات افزایش می‌یابد. علاوه بر آن، متقاضیان نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشند. بهتر است بدانید که ضامن وام نیز باید در بانک مسکن حساب جاری با گردش مالی مناسبی داشته باشد.
برای دریافت این تسهیلات، باید مدارک لازم را نیز آماده سازید؛ در ابتدا باید از تمامی مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی، یک کپی آماده کنید. علاوه بر آن، ارائه مدارک شغلی همچون گواهی معتبر یا پروانه کسب نیز الزامی است. لازم به ذکر است که برای دریافت وام کارتخوان بانک مسکن، باید مدارک هویتی و شغلی ضامن را نیز ارائه دهید. لازم به ذکر است که وجود هرگونه نقص در مدارک، موجب کاهش سرعت بارگذاری و دریافت تسهیلات می‌شود.
مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک مسکن
مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک مسکن چقدر است؟ این سؤال ممکن است برای کاربران زیادی مطرح گردد؛ همانطور که اشاره شد، مبلغ وام کارتخوان بانک مسکن از عوامل خاصی نظیر گردش مالی و مدت زمان بازپرداخت تأثیر می‌پذیرد. اما در حالت عادی، مبلغ این تسهیلات از ۲۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان تخمین می‌خورد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مبلغ وام، باید به سامانه اعتبار سنجی بانک مسکن مراجعه نموده و فیلدهای لازم را پر کنید. ارائه گردش مالی مناسب در طول شش ماه، سبب افزایش مبلغ تسهیلات برای متقاضیان می‌شود.
بهره سالیانه وام کارتخوان مسکن
و اما بهره سالیانه وام کارتخوان بانک مسکن؛ بهره سالیانه این تسهیلات نیز با توجه به عواملی همچون مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت محاسبه می‌شود. طبق بخشنامه‌های سال جاری، مبلغ سود و بهره سالیانه‌ای تسهیلات از ۶ الی ۲۳ درصد با توجه به عوامل ذکر شده تخمین می‌خورد. هر چقدر که مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن بیشتر باشد، مبلغ تسهیلات نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد.
مراحل دریافت وام کارتخوان بانک مسکن
در مرحله اول، باید برای دریافت کارتخوان متصل به حساب جاری بانک مسکن اقدام کنید. برای انجام این کار، باید مراحل اداری خاصی را پشت سر بگذارید و مبلغ خاصی را در حساب خود بلوکه کنید. اما یک راه آسان‌تر نیز وجود دارد؛ شما می‌توانید بدون نیاز به بلوکه کردن پول در حساب با شرایط بسیار آسان، به صورت آنلاین کارتخوان متصل به بانک مسکن را خریداری کنید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. برای انجام این کار، باید به وبسایت‌های فروشگاهی معتبر همچون پرداخت کالا مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در دستگاه پوز سیار مدل پکس دی 210 قادر به پشتیبانی از برنامه‌های بانک مسکن و سایر مؤسسات مالی عضو شتاب می‌باشد. البته قبل از خرید کارتخوان، بهتر است با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت فرمایید.
در مرحله بعد، باید مدارک را آماده کنید و ارائه دهید. اعتبار سنجی حساب برای دریافت این تسهیلات نیز امری الزامی و ضروری است. پس از اتمام فرآیند ثبت نام و اعتبار سنجی وام کارتخوان بانک مسکن، شما می‌توانید در کمتر از ۱۵ روز کاری، تسهیلات مورد نیاز را دریافت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
مزیت‌های تسهیلات کارتخوان مسکن
یکی از مزایای بسیار مهم وام کارتخوان مسکن، شرایط آسان آن است؛ کاربران می‌توانند با ارائه مدارک شغلی و گردش مالی مناسب، این تسهیلات را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند و با استفاده از آن، به کسب و کار خود رونق ببخشند. علاوه بر آن، سود سالیانه این تسهیلات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی دیگر، متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود وام کارتخوان بانک مسکن را دریافت کنند. ناگفته نماند که مبلغ وام دستگاه کارتخوان بانک مسکن نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی بالاتر است. پس فرصت را غنیمت شمارید و برای بهره‌مندی از تمامی مزایای این تسهیلات، اقدامات لازم را به عمل‌آورید.
کلام پایانی
همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، دریافت وام کارتخوان بانک مسکن برای متقاضیان امری بسیار آسان و آسوده است. البته برای دریافت این تسهیلات، باید حتماً کارتخوان متصل به بانک مسکن را داشته باشید و با آن ۶ ماه کار کرده باشید. شما می‌توانید با مراجعه به پرداخت کالا، درخواست کارتخوان سیار بانک مسکن را ثبت کنید و آن را در کمترین زمان ممکن درب محل خود دریافت کنید. پس از دریافت کارتخوان، باید تراکنش‌های روزانه را افزایش دهید تا بتوانید امتیاز حساب خود را بالاببرید و در نتیجه مبلغ تسهیلات بیشتری دریافت کنید. در نظر داشته باشید که برای دریافت وام دستگاه پوز بانک مسکن، باید حتماً از مدارک شغلی معتبر استفاده کنید




آغاز همکاری شرکت نسیبا و بانک ملی ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر